Kindly be informed that there might be a slight delay in Point Shop and Sample Request delivery due to the MCO situation. We apologize for the inconvenience caused and please be assured that we strive to give the best experience to you as our valued member. For further enquiries, please email us at my.drypersbabyclub@vinda.com.

Thank you for your kind understanding on this and let’s Stay Safe & Stay Home.

 

DRYPERS WEB TIDAK BAGUS SEPERTI DULU

KENAPA SINCE AWAL PERTENGAHAN TAHUN LEPAS SERVICE DI DRYPERS CLUB NI SANGAT TIDAK MEMUASKAN. BARANG SEMUA OUT OF STOCK SAMPAI TODAY 06/10/21 PON MASIH OUT OF STOCK. AGAK TIDAK LOGIK DISITU. ATAU INI SEMUA PERMAINAN DRYPERS YANG MEMANG SUDAH XNAK BAGI TEBUS POINT UNTUK BARANG TERTENTU. CART DAN HISTORY PON SAYA XBOLEH TENGOK MACAM BIASA.. ITS TOO BAD TO COMPLAINT THIS ISSUE. PLEASE DRYPERS TO IMPORVE THE SERVICE. PENAT SAYA DARI TAHUN LEPAS KUMPUL2 POINT SAMPAI BERPULUH RIBU TAPI XBOLEH GUNA.

6/10/2021
nurziniera
nurziniera
2 years, 11-month-old Toddler

Replies to this discussion

Sort by newest first

Betul tu. Dulu2 banyak barang menarik utk redeem. Sekarang ni asyik2 masuk jenguk point shop.. kupon, kupon, kupon.
Paling2 ok diapers, tu pun 16 pcs punya (xl).
Rasa mcm sia2 plk dok kumpul point yg makin menimbun ni, xdpt nak redeem sgt pun.
DISSAPOINTED.

22/10/2021
titisan embun
titisan embun

Hi,

Terima kasih di atas pertanyaan anda.

Sila semak e-mel anda untuk maklum balas dari kami.

Kelak sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila e-mel ke:

my.drypersbabyclub@vinda.com - untuk pertanyaan berkenaan kelab

my.drypers@vinda.com – untuk pertanyaan berkenaan produk

Yang Ikhlas,
Drypers Baby Club

7/10/2021
Drypers Malaysia
Drypers Malaysia
An error occured, please try again later.
Loading...