Wee wee Drypers XL

Maaf sebab saya terlalu kecewa akan produk ini disebabkan kebocoran yang melampau .gel-gel bersepah .yang lain ada masalah yang sama ?

18/1/2020
Mard Ali
Mard Ali
2 years, 4-month-old Toddler

Replies to this discussion

Sort by newest first

Hi,

Terima kasih di atas pertanyaan anda.

Sila semak e-mel anda untuk maklum balas dari kami.

Kelak sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila e-mel ke:

my.drypersbabyclub@vinda.com - untuk pertanyaan berkenaan kelab

my.drypers@vinda.com – untuk pertanyaan berkenaan produk

Yang Ikhlas,
Drypers Baby Club

20/1/2020
Drypers Malaysia
Drypers Malaysia

Tak pernah lagi ada masalah gel2 bersepah sebab setahu saya dia tak guna gel tu. Pengalaman saya dah 3 tahun sejak anak pertama, pakai dua jenis Drypers Tape ngan Drypers Pantz paling cikai pun tembus je sebab mmg dah overload pun. Anak lelaki pulak tu. Bukan nak marketing ke apa, tapi saya dah try mcm2 produk ini yg terbaik setakat ni, tak cepat koyak, tak cepat bocor, 90% ok. Alhmdlh

19/1/2020
NOORAIN TUPANI
NOORAIN TUPANI
1 year, 10-month-old Toddler
An error occured, please try again later.
Loading...